22 grudnia 2010

Bóg jest w swoim Kościele


Jezus obiecał św. Piotrowi:  Ty jesteś Piotr, czyli Skała i na tej Skale zbuduję mój Kościół, a bramy piekielne go nie przemogą!” (Mt 18-20).
Powiedział też:Wierzcie Mi, że Ja jestem w Ojcu, a Ojciec we Mnie. Jeżeli zaś nie, wierzcie przynajmniej ze względu na same dzieła. Zaprawdę powiadam wam: Kto we Mnie wierzy, będzie także tych dzieł dokonywał!”(Mt 7, 15-20).
Każde dobre drzewo wydaje dobre owoce - po owocach poznacie! 
Gdzie szukać Boga? W Jego Kościele, czyli w ludziach tworzących wspólnotę. Poprzez sakrament Eucharystii Chrystus dociera do naszego wnętrza. Bóg jest w człowieku, jest blisko, jest tuż obok! Jedno z imion Boga, które odkrywamy na kartach Pisma Św., to "Emmanuel". Z hebrajskiego oznacza ono "Bóg z nami". Nie trzeba szukać daleko :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz